Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Sausio mėnesį 7-8 kl. mokiniai per anglų kalbos ir dailės pamokas diskutavo, ar Lietuvoje yra gyventojų perteklius, o jeigu yra, tai kuriuose miestuose.
Pamokos buvo organizuotos įgyvendinant švietimo mainų paramos fondo programos „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerystės projektą „NATURE CAN LIVE WITHOUT HUMAN BUT HUMAN CANNOT LIVE AFTER NO NATURE (Gamta gali gyvuoti be žmogaus, o žmogus negali išgyventi be gamtos“). Mokiniai mano, kad mums tokia problema nėra aktuali, nes gyventojų skaičius šalyje kasmet mažėja. Jie sužinojo, kad mūsų sostinė yra vienintelis didmiestis, kur gyventojų skaičius didėja ir gyventojų tankumas auga. Mokiniai tai perteikė savo piešiniuose iš kurių sukūrė vaizdingą plakatą.