Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Europos dieną, kuri švenčiama kiekvienų metų gegužės 9-ąją, džiaugiamasi taika ir vienybe Europoje. Europos diena – viena iš progimnazijos numatytų integruoto ugdymo dienų. Minint ją, vyko įvairios veiklos, kurių metu mokiniai įrodė, kad yra tikri europiečiai. Mokiniai susipažino su Europos šalių kultūra, kulinariniu paveldu, pasitikrino savo žinias apie Europos valstybes, žinomus žmones, kultūrinius, istorinius, geografinius objektus.
2a klasės mokiniai dalyvavo Integruotoje ugdymo dienoje „Europos diena“, kurioje sužinojo apie Europos Sąjungos simbolius: vėliavą, himną, šūkį. Susipažino su e-knygelės „Jukis ir Miško Sąjunga“ mažuoju herojumi jonvabaliu Jukiu, kuris nuvedė vaikus į įsivaizduojamą pasaulį, kad jie sužinotų kas yra ES, kodėl ji buvo sukurta ir koks yra Tarybos ir valstybių narių vaidmuo. Pagrindinius faktus apie ES valiutą įtvirtino žaisdami matematinį žaidimą ir atsakydami į viktorinos klausimus. Atlikdami interaktyvias užduotis „ES žemėlapyje“ mokiniai aiškinosi apie ES šalis, jų sostines ir vėliavas. Su edukaciniu robotuku- Bite linksmai keliavo po Europos žemyną, ieškodami ES šalių ir jų sostinių. Įgytas žinias pasitikrino žaisdami interaktyvų žaidimą „Pažinkime Europą“.
Europos dieną mokiniai paminėjo linksmai ir įdomiai.
Nijolė Misevičienė
Progimnazijos 2b klasės mokiniai keliavo po Europos žemėlapį, rinkosi sau patraukliausias šalis, nuspalvino jų vėliavas ir iš sumaišytų raidžių sudėliojo jų sostinių pavadinimus, žaidė interaktyvų žaidimą „ES dėlionė”. Žiūrėjo mokomuosius filmus apie eurų banknotus ir monetas, sprendė uždavinius. Sužinojo, kodėl minima Europos diena.
Vaida Kielienė
3a klasės mokiniai paminėjo Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą dvidešimtąsias metines, diskutavo, kokios Europos Sąjungos norėtų kiekvienas iš mūsų, susipažino su įvairių šalių euro monetomis, klausėsi pasakojimo „Jukis ir Miško sąjunga“, aptarė pagrindines vertybes, bendradarbiavimo ir bendravimo principus. Savo žinias pasitikrino ir įtvirtino dalyvaudami interaktyviose viktorinose, žaidimuose. Veiklų gausoje kiekvienas atrado sau patinkančią, o žinių bagažas pasipildė naujomis patirtimis, žiniomis ir emocijomis.
Mokytoja Elena Oldenburg
Progimnazijos 3b klasės mokiniai susipažino su Europos žemynu, dalyvavo virtualioje pamokoje „Europa“, žaidė interaktyvų žaidimą „ES dėlionė”, prisiminė Europos Sąjungos šalis, jų sostines, oficialią kalbą, piešė jų vėliavas, dalyvavo interaktyvioje viktorinoje „ES“, interaktyviai keliavo po Europą. Sužinojo ES santykius su Ukraina, kokią paramą ES teikia Ukrainos ekonomikai, kaip ji taiko sankcijas Rusijai. Dalyvaudami projekte „Šviečiamoji gyvulininkystės programa“ , atliko kūrybinį darbą „Bitė“ . Bitininkystė yra viena iš gyvulininkystės šakų. Susipažino su programa Canva. Klausėsi, kaip žodis „ Bitė“ tariamas įvairiomis Europos Sąjungos kalbomis, jį užrašė įvairiomis kalbomis. Susipažino su Europos tautų muzika, mokėsi giedoti Europos Sąjungos himną. Ši diena suteikė pažinimo džiaugsmo, naujos patirties, žinių, teigiamų emocijų.
Mokytojos Loreta Palavenienė ir Danguolė Kviliūnienė
Progimnazijos 4a klasės mokiniai švęsdami Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą dvidešimtąsias metines dalyvavo neakivaizdinėje kelionėje po Europą. Išsiaiškino pirmąsias šalis kūrusias Europos Sąjungą, stengėsi suprasti sąjungos plėtrą. Atlikdami edukos užduotis, dalyvaudami interaktyviose viktorinose, žaidimuose pasitikrino žinias. Skaitė ir analizavo Magali Pingaut knygelę „Jukis ir Miško sąjunga“. Miško gyventojai sumanė įkurti Miško sąjungą, Mokiniai suprato, kad sąjungoje galima vienas kitam padėti, visi turi gerbti drauge priimtus sprendimus. Pabaigoje ieškojo kokios sporto šakos būna Europos žaidynėse. Žinių bagažas pasipildė naujomis žiniomis.
Mokytojos Jūratė Marcinkevičiūtė ir Vidutė Želvienė
4b klasės mokiniai minėdami Europos dieną virtualiai keliavo po Europos sąjungos šalis, pakartojo valstybių sostines. Kūrė rašinėlius apie šalį, į kurią norėtų nukeliauti, kokias lankytinas vietas rinktųsi. Klasės draugai turėjo įvardyti iš kokios Europos valstybės yra atkeliavęs atsineštas suvenyras. Įgytas žinias pasitikrino Kahoot viktorinoje. O dienos veiklas užbaigė žaisdami Europos šalių judriuosius žaidimus.
Sandra Kalvanaitė